Friday, January 30, 2009

Join or X join?

Sabtu,31Jan...9.45pm,waktu Malaysia...

Lg satu conference beramai-ramai .WEI!!! NK join!!! Bleh x?!! hmm...
JUS dah ajak,x kn x nk join,dngr kate lg rmai,mesti best...tp bleh ke? Esok dah bz..ade beberape fator yg mnghalang aku utk join conference esok...
  1. Nak g KD, Abg Shah dah nk pndah kluar, kne tlg die, blik mesti lambat, gerenti pnat...
  2. Bang Ngah cam nk gune, mesti lme...
  3. Homwork ade skit lg, klu nk join esok, mmg kne bwat gile2 r mlm ni( x de *'Booster' ke wei)
  4. Esok sabtu,klu Kak ain blik,gerenti die plak yg conquer lap top ni...
  5. Esok cerekarama,konfem mak ngan abah dpan tv,klu abah nmpk aku on9 lme,konfem kne sound...
perss...

so the conclusion is...aku x leh gerenti aku join esok...

sori guys,klu aku x join,kirim salam sape yg on9 esok,tq...

No comments:

Post a Comment