Monday, February 2, 2009

Back to School

Biase sangat bagi aku,untuk malam2 terakhir cuti ni untuk mngenang bende2 yang dah aku bwat spanjang cuti and bende2 yang aku lalui...

Bende2 best yang aku rase aku ade bwat.
  1. Jalan ke KL.
  2. Jalan2 dengan family
  3. Turun ke KD
  4. Pegi OU
  5. Maen game kat com Angah.
  6. bwat homwok sampai 5 pg
  7. CONFERENCE!!!
  8. Chat kat YM
  9. MS
  10. BLOG!!!
hahaha..mentang2 le bru buat...

n aku nak gak mention beberape name yang aku ingat n ter-ingat sepanjang cuti ni,x kesah r aku ade cntct ke x,but mostly yg aku mention adelah org yg aku cntct...
  1. Ahmad
  2. Syaraf(org 1st msg aku)
  3. Azri
  4. Atiqah Filzah(Chat..hehe)
  5. Kak Ain!!!
  6. Nik Nur Aqilah(Pak Cik Power!!! hahaha....zzzzz)
  7. Anaztasha(hope u ok)
  8. Aisyah Zahidi
  9. Adzimah
  10. Nadyrah(bru smlm die cntct aku,suare die cam cuak je,hehehe)
  11. Shahrul(Ni je le mmber laki aku yg slalu on9)
  12. Ernisha
  13. Shahril
  14. Amir Ghazi(ade pun die utk con)
  15. Gerberian
  16. Nadia
  17. Farahin
  18. Alia
  19. Mash
  20. Alin
  21. Aiman(homwok kitorg same2 x siap,hahaha)
  22. Atikah B
  23. Naz
  24. Nabilah Hamdan
  25. Ummi
  26. Suraya
  27. Pojan
  28. Kirin
  29. Cikgu Kamarul
  30. sape2 je lah...
Fewhh...rmai gak,hahaha...tapi agak best gak cuti kali ni,bnyk bnde yang berlaku n aku rase lagi seronok klau aku simpan sendiri.Ape yang gempak pada aku,waktu cuti ni,dngn tibe2 je rmai org add aku kat MS,hahahaha..x leh blah btul,ari 1st cuti je dah dkat sepuluh org,E-sei ckp "mungkin tu rezeki ko kot",hehehe...myb,but ape yg x leh blah skali adela Syakila,die bdk seksyen 10,tibe2 die panggil aku ahmad,hahaha...sengal...
Sampai arini aku still ingt cerite yang aku bgtau kat Qila aritu,pasal Pakcik yang race ngan aku kat Seremban...hehehe...Pakcik power!hehe
Still teringat mase2 aku terserempak ngan esya...kadang2 terpikir gak,'Asyik2 muke die,x de org laen ke?'.Mule2 cam bosan sbb muke die je,tp lme2 aku rse hepi lak dpt jumpe esya,bkn sbb ape,everytime aku jumpe esya,aku rse cam KD tu dkat je...
Cakap pasal Kd,aku rse pening,sbb ayah aku x bgtau lg bile nak pindah,kelmarin Abg Shah dah kluar,rumah dah kosong...tinggal nak baiki skit,pastu dah bleh masuk...ugh geram r,almari aku kene conteng....Well,harap2 dpt pindah awal,so kurang r beban nk amik spm,dak Liyas pun snng...
Mngkin korng ade yg knl adek aku,Ilyas...aritu aku pg skool die,kat seremban ni r,Skolah rendah KGV...saje je dtg nk pass die punye sijil kelahiran,tibe2 cikgu die bgtau aku,"adek awk klu nak pindah,sye rse elok cepat. Bknnye ape,nnt dlm bulan 3-5 ni,kite akan mule mendaftar utk upsr,klu adek awk dah daftar kat sini,ssh r,die akan dianggap menumpang je kat sne,klu ade ape2 perkare pasal prekse,die kne turun ke mari"...Aku dah cakap dah,elok pindah awal,tengok,dah jdik camni kn ssh...sume x nk dngr pndpt aku,payah le..klu cam aku x kesah lg,klu pindah pun,aku still amik prekse kat SAS...

So guys, nmpk gaye cam ni le post aku yg terakhir utk cuti ni...homwok aku mujur dah siap kcuali satu ni,hahaaha,nsib baek yg ni tarikh hntr lmbt lg,bleh blasah kat skool...
Seronok gak cuti ni,at least ade gak bnde aku nk ingt kat skool aku nnt...

Thanx kpade yang cntct aku,rindu doe kat sume,tp ntah le,payah nk express feeling ni...

Thanx gak kpade yg join con,laen kali leh sembng lg...

n Sori sbb aku lupe nk bg no bru aku...

so,kirim salam mmber2 kat seksyen 4..

Blajar elok2

Ckp tahniah kat Form 4 yg nak kluar g asrama n mne2 mrsm...

Gudluck!!!

Salam...

No comments:

Post a Comment