Saturday, March 7, 2009

Bajet...

Baru2 ni...aku dpt nme gelaran bru...so,redha je r...
hahaha
Baru2 ni aku dah mcm mule nk low dlm berdebatl pasal isu2 politik,perang2...x tau nape..aku cam lbih suke diam je walaupun aku tahu bnde tu btul or salah...myb sbb aku rse lbih tenang camni...

n mybe sbb aku rse lebih baek aku ddk diam dr bertelagah pasal bnde yg x menjamin aku...aku x nk jdik cam certain bdk ni,bajet hebat dlm soal2 isu semase,walhal sume fakta yg diorg utarakan,terang2 salah...nmpk sangat 100% percaye kat paper,nmpk sngt x bwat research...

come on r..kate dah matang,rilex sudeeh..amik bahan tu sbagai meluaskan minda dah r...nak over lak,cam hebat je...nak debat2 lg....bincang2 dah,lg ok,bkn ke bermusyawarah itu lbih baek?

pleaseeee.........x yah le bajet...

No comments:

Post a Comment