Saturday, September 4, 2010

Kucing dan Seliparku...

Ade 1 ekor kucing kat kwsn rumah aku,x tau la sape punye...asyik2 'melabur' dkat slipar aku, x kesah r letak selipar tu kat mane, atas rak, bawah rak, dpan pintu, dpan pagar, mane2 pun, mesti die buang sume 'hasil' perkumuhan air dlm bdn die kat atas selipar aku...selipar aku dah macam helipad die plak nk landing sesuke hati n sesedap rase, kalau sekali-2, boleh tahan r lagi, ni dah boleh kate hampir tiap2 hari, dah macam rutin harian die plak...fed up aku, selipar orang laen x pnah2 pulak kene...mesti selipar aku. La ni nak pegi masjid dah x de selipar, asyik dok jemur bawah matahari je, sume aktiviti tersangkut, down r camni...nasib baek die kucing, klu x mmg nahas die aku kerjekn....

Kalau aku jumpe ko wahai kucing....AKAN KU SUNAT KAN KO!!!


-down-

No comments:

Post a Comment