Sunday, August 15, 2010

MUHD!!! Anta fiiin?!!!!

'Eh aku ade blog?'

Hehehe..akibat da lme x hntr post ,so aku x ingt yg aku pun ade blog,ntah nape tibe2 arini rase cam nak tulis sumthing...Actully bkn la niat aku utk stop blogging,cume atas beberape insiden yg berlaku kat aku,make aku stop blogging..mule2 aku pikir,x de org kesah sngt ape yg aku tulis,tp x sangke plak, post2 aku yg sbelum ni 'menggugat' sesetngh org,coz of dat,aku dpt beberape 'panggilan hangit'...sengal....

So aku ingt blik,sbb aku tulis ni sbnrnye nk luahkn ape yg aku pendam...aku x nak crik gaduh,cume berkongsi sdikit masalah...tp masalah timbul sbb aku bkn la jenis yg pandai meluahkn ape yg aku rase,walaupun melalui pena..jd org start salah faham,n akibatnye....konflik...

Last update aku bln 1 dulu,waktu tu mmg x de keje,jd Tutor la jwbnye...skarg ni da 15/8...aku ade sebulan lebih je lg kat Malaysia...

haissh...

No comments:

Post a Comment